H
Hamburg – wat een leuke stad!
In de herfstvakantie waren we een paar dagen in Hamburg. Wat een leuke stad is dit! De verschillende wijken, leuke koffietentjes, heerlijke restaurantjes, de uitgebreide winkelmogelijkheden maar vooral de sfeer maken deze stad bijzonder. Echt een aanrader voor een weekendje weg.















